Aykerny Kızlar bagi neo 2 çok küçük geldi gözüme bagi heritage kullanan var mı aranızda ben kraftla bagi arasında kaldım ama kraftta da modele karar veremiyorum bi türlü sizin deneyimleriniz neler
minnosbirkiz Aykerny kraft bagilerden daha küçük, arkadaşımda kenya modeli var, minyatür gibi, çocuğu 2 yaşında kullanamıyor, kafası tenteye değiyor 😄 bizde bagi nanofold 3 greyson var gayet ideal
Mamacita1 Aykerny Bende de bagi nanofold 2 var çok memnunum bir tık ağır ama kullanım yönünden çok konforlu. Biz 2023 yılında aldık ama şimdi alacak olsam kesinlikle neo 2 modelini alırdım onun alt sepeti bir tık daha geniş. Baginin yeni çıkan modelleri de çok güzel