Deletedmom277 Huzurlu 1 cm oldu açılmadan sayıyorsan yazayım genelde 1 cm i açılmadan saymıyorlar da 😁
seyma281015 Huzurlu Nst de sancım hiç yoktu, kontrole gitmiştim 38+5 te zerre ağrım da yoktu hastaneye yattım o gün 2 cm ile 🙏😊
ozgeya Huzurlu 37+0 haftalık olduğum gün kontrole gittiğimde 4 cm açıklığım çıkmıştı,nst’de de sancı çıkmadı ben de bir şey hissetmiyordum.Eve gelip dinlenmeye başladım 😀
Bahar54 Huzurlu 5cm di benim. Sifir agri sizi :) bekleseydim daha da ilerlerdi ama aptallik edip suni sanci aldim hemen dogurmak icin :)
Huzurlu Bebek onden gidiyor diy3 doktor galiba sezeryan olacak dedi moralim bozuldu suan 36+um ama ins haftaya falan acilmam olmus olur ya baski hissediyorm sertleşme falan oluyo ama sanci yok 😔
Denizanne Huzurlu bebeğin önden gitmesi iyi birşey değil mi benim doktorum öyle demişti detaylıda da öyle benim bebeğimde önden gidiyor sezeryan demek mi bu ya 😱
Bahar54 Huzurlu benim cati muayenem, 39.haftada yapildi ama muhtemelen 38 de filan baslamistir cunku yurumekte zorluk cekiyordum bacak aramda fazlaca agirlik oluyordu.
Deletedmom277 Huzurlu Gelmedi suni sancı verdiler 2 kere sancım yine gelmedi kaldı 1 cm de sezaryen oldum 😂😂😂
tomurcukannesi Huzurlu benm 1.5 cm olmuştu. Ama kendi sancılarımla hastaneye gittiğimde hiç ilerleme yoktu suni sancıyla 36 saatte 10 cme geldm
Huzurlu tomurcukannesi ilk hamileligimde 2 cm aciklikla gttim suyum gelmisti 13.saatte 10 cm e ulasmistm bnde ama gunu gelmeden olur mu 38 de falan diye bndeki hayaller😊
Huzurlu Denizanne 4 kilo üstü olursa sezeryan dedi yoksa onden gtmesi guzel de ben normal cok istiyorm ya o yuzden cok önde gtmese iyi olacak tabi hakkimizda hayrlisi olsn rabbim saglikli dogumlar nasip etsin hepimize de