İyi geceler kızlar. Dün bebeğim aşırı hareketliydi
Nerdeyse sabah başlayarak 14 saat boyunca sürekli oynadı. Tabi benim için çok zorlayıcı oldu. Ðün penguen gibiydim. Ɓacak arama krsmp giriyordu.Bugün ise tam tersi. Öyle arada halsiz bir el kol hareketi var gibi. Düne göre karnım derli toplu. Daha rahatım.
Normali bu saydığım iki günden çok farklı. Daha uyumalı uyanınca yarım saat hareket gibi geçerdi.
Aynı haftalarda olanlar benzer durumlar yaşıyor mu acaba ?