İlk gebeliğimde de bunu kullanmıştım çok rahattım, bu hamileliğim de doktor verdi 12 haftadan sonra yok içiyorum durmuyor midede 2 dir böyle oluyor halbuki mide bulantısı kusma yaşayan bir hamile değilim biraz önce yine içtim 20 dk geçti geçmedi kendimi wcye zor attım sanırım kullanamıcam ben bunu kullananlarda etki nasıl ya da bunda kötü olup başka kullanıp memnun kaldığınız var mı ? Haftaya doktora söylicem zaten