mrvxl benim hamilelikten önce yüzüm berbattı bildiğiniz sürekli sivilce çıkıyordu iz kalıyordu özellikle yanaklarimda ne kullandiysam geçmedi fondöten falan sürünce kusuyordu iyice kötü oluyordu ama hamile kaldım 1 ay sonra hepsi geçti şuan yüzüm pürüzsüz diyebilirim doğurduktan sonra umarım bozulmaz tekrar