nurteeen13 zuleyha_62 özel için bütçen yoksa kesinlikle Manisa şehir hastanesinde doğum yap derim asla Turgutlu’da yapma Allah oraya kimseyi düşürmesin
seymanuurr zuleyha_62 ben orda çalışanım kabus gibiydi kendi doğumum. Arkadaşım yaptı prenses gibiydi özel hastane gibi geçti dedi
rabia4235 seymanuurr ben de nasipse orada yapmayı düşünüyorum kontrollerime hep oraya gidiyorum şu an 36.haftamdayim bakalım nasıl olacak