gebeliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum, tek kullanımlık ilaçlar 1-2 gün rahat ettiriyor yine bakteri yine enfeksiyon sürekli devam ediyor. Erken doğum tehlikesi yaşamadım herkeste olmuyor, şu an 37+5teyim. Duobalance bv cran tavkiyesi var, turna yemişli probiyotikli bir takviye. Bakterinin mesaneye tutunmasina engel oluyor.
Bunu doktor önerisinde kullanıyorum, enfeksiyon tekrarladikca alıyorum. Sadece o rahatlatıyor beni. Çevremde gebe olmayıp iye yaşayan insanlara da hep bunu önerdim. Eczanede satılıyor bu arada merdiven altı bir şey değil, kuzenimde eczacı ondan alıyorum. Gebelikte antibiyotik kullanılmadığı için için alternatif böyle iyi oluyor.