Merhaba 23.hafta detaylı ultrasonda amniyon sıvısının normal ama alt sınıra yakın olduğunu öğrendim. Doktor bu su şu an bebeğe yetiyor ama 1 ay sonra az gelir dedi. Bol su ve havuç suyu önerdi. Bebeğimde gerişim geriliği vs yok doppler normal. Fakat öğrendiğimden beri çok endişeliyim, başına gelip sonradan düzelen var mı?