denizers Kızlar selam adetime 2 gun kala yani dün test yaptım silik cıktı kan verdim akşama 7 gibi betam 28.33 cikti Sonra ke di doktoruma gittim bu sabah kanıma bakıldı ve betam 28.8 cıktı,dojotrum normal labarutuvardan fark eder dedi ama içimde bi şüphe kaldı, rahmime baktı ve rahim duvarım kalınlaşmış güzel dedi ,yarın adet günüm ve korkuyorum ,kimyasal gebelik diye bisey varmış ondan miyim acaba okudum da biraz korktum, doktorum iki gün sonra kan bakalım yine dedi aksi bisey sanmıyorum olsun dedi ama inş değildir:(
Senayerva denizers canını sıkma ever değerin düşmüş ama doktorun dediği gibi labaratuardan labaratuara fark eder iki gün sonra testi tekrarla 2 katına çıkması lazım ama çokta kafana takma herşeyin hayırlısını dile canım belkide hiç bir sorun yok 2 günü kendine zehir etme sakın
Mmrvzlp denizers benim 25.99 çıkmıştı adetime iki gün kala canım şimdi 11 haftalığım iki gün araylar beta hcgne baktır içini ferah tut ♥️ bence hamilesiinnnn
denizers Senayerva saol canım dokotr da öyle dedi ama hayırlısı evet,stres yapma dedi ,kimyasal gebelik değer hemn mi düşer canım ki ,bir de benim burdaki hastane değerler hep yüksek çıkıyor umarım öyledir yine
Senayerva denizers kimyasal gebelikte değer bir düşüp bir artıyor araştırdığım kadarıyla ama artışlar az oluyor ve zamanı gelincede kanamayla beraber vücut sağlıksız bebeği atıyor aslında Allah 'ın bir mucizesi bu çünkü bebek dünyaya gelemeyecek kadar güçsüz ve sağlıksız oluyor malesef bunun adı kimyasal gebelik
denizers Mmrvzlp Canım hamilelik var ama değerim az düşük dune gore tek ihtimal yerden yere fark eder ihtimali beni rahatlatıyor su an ,doktor öyle dedi ama korkuyorum