melek_ozmn Ayın 11 i adet tarihimdi 12’sinde tahlil verdim kanımda gebelik çıkmadı ama hala adet olmadım sizce erken olduğu için mi kanımda çıkmadı acaba yarın versem çıkar mı dört senedir gebelik bekliyorum iki düşük yaptım ve ilk defa adetim gecikti
Zxcbmdmkd melek_ozmn Allah bu mübarek gecede dualarımızı kabul etsin benim tam 10 gün sonra pozitif çıktı inşallah vardır geç döllenme olabilir ilk idrarla testi tekrarlayın
Lmaiye melek_ozmn beklemek lazım çok erken tahlil yapmışsınız. Bende son adetim ayın 26 olmuştu ama aralık 22 de uygulamam bildiri gönderdi yeni adet için . Ama aralık 28 de test 2 çizgi gösterdi ve o da bulanıktı. Acele etmeyin
Htcmommyy2125 melek_ozmn inşallah pozitif çıkar 😊 isteyen herkese nasip olsun inşallah Sizede kolalıkla ve sağlıcakla 🌸
beyzabeyzabeyza Bazen geç döllenme olabiliyor o yüzden 3 4 gün daha beklemeni tavsiye ederim yine kan tahlili için
melek_ozmn zamansmomm inşallah öyledir dua edin bana lütfen eşim ameliyat da oldu bebek için ama hala bekliyoruz Rabbim ben dahil isteyen bütün kardeşlerime nasip etsin inşallah