ayseehu Son 1 haftadır sürekli sanki kalp atışı gibi tekrar eden ortalama 1-2 dakika süren ritmik hareketler hissediyorum. Baktığımda hıçkırık diye gördüm başına gelen varmı? Bugün 5 kere oldu artık bir sıkıntısımı var acaba diye düşünmeye başladım ona göre doktora gideceğim
Irem-61 ayseehu bende 30. Haftadayım öyle oluyor. Aşağıda hissediyorum ama ben. Yarın doktora gideceğim o zaman unutmazsam soracağım inşallah
tugbaustuntas ayseehu yemek yedikten sonra özellikle çok oluyor bende de baharatlı vs çok yediğimde hıçkırık o sorun yoktur merak etmeyin
gulsuakman Hıçkırık tabiki, bazen günde 1 kere bazen 5 kere olur. Benim ilk bebeğim çok hıçkırırdı, ikinci günde 1 kere bazen o bile yok.
ayseehu gulsuakman evet 30. Haftalarda hafta 1-2 kere anca oluyordu ama bugün 5 kere olunnca tedirgin oldum
ylnydgd ayseehu hıçkırık o. Bende de oluyor. Hatta ilki istisnasız gece 4.30 sularında oluyor her gece 15 dk hıçkırık bekliyorum uyumak için 😂 gün içinde de 3 kere oluyor en az
ayseehu ylnydgd bazen uzun sürüyor 3 dk filan o zaman sinirleniyor sanırım acayip tekmeliyor. Normalde çok uyur 😂😂
ylnydgd ayseehu 3 iyiymiş ya 10 dk falan hıçkırıyor benim kız en az. Ama dediğiniz gibi o uzadıkça bi de tekmeliyor 😂 gece uyandırmasa iyi de 35 i gördük bakalım az kaldı sonra sanırım hiç uyutmayacak 😂