tugbaatas merhaba çarşamba gunu 37. Haftalık oluyorum doktorum doğuma alacak suyum bu süreçte bir arttı bi azaldı bi aynı oldu ama çok şükür 37yi görmüş oluyorum günde 3,5l su , 2 bazen 3 bardak havuç suyu 1 bardak portakal suyu 1adet deveci armudu yedim hergun gunluk olarak birde bu son 1 haftadır doktorumun sekreteri hergün bir küçük avuç ayıcıklı jelibon yememi söyledi bu suyu arttıyormuş ben faydasını gördüm bu son 1 haftadır havuç suyu 1 bardak bir avuç da helibon yiyorum günlük suyumda hiçbir azalma olmadı çok şükür bu yaptıklarımı deneyin faydasını görürsünüz mutlaka