3melekannesiyim 37+2 deyim bugün Dr gttim baş aşağı dedi ama unuttum kanala girip girmediğini sormayı ve kanala girince doğum ne zaman olur sizce
Deleted33000 3melekannesiyim yok kuzum anlamayız ya zaten son haftalarda bebek baya baskı yaptığı için ultrason harici bilemezsin
3melekannesiyim Deleted33000 Dr bugün bsey söylemedi 1 hafat Sonra gel dedi kanala girseydi söyler miydi 1 hafta önce ye kadar kaburgama bsey batyordu sanki öyle ki sancidan uykudan uyandıran bir ağrı etim agryordu sanki ama şuan yok o ağrı
Es07 Kanala girmiş diye benimde aklıma hiç gelmedi Baş aşağı döndü 2 haftadır 34 teyiz biz daha Bugün belim çok ağrıyor 🤕
alonnn 3melekannesiyim 38 olcam tam yarın 37 de demişti baş aşağı ama kanalda olup olmadıgını muayenede anlarım ultrasonla anlaşılmaz dedi
Es07 3melekannesiyim benimde aynı zamanda döndü :) Kanalı bende merak ettim Aşağı doğru baskı uyguluyor bazen Sizde de oluyor mu? Doğum stajı bebek için diyor ebe
3melekannesiyim Es07 bnde kasıkta bıçak saplar gibi ağrı oluyor anlık dediğiniz gibi aşağı doğru baskı oluyor ve 1 hafta öncesine kadar göğüsun batan şiddetli ağrım vardı ama şuan yok
Es07 3melekannesiyim 10 dk bir sıklaşması lazım sancı diyordu ebe ama bilmiyorum deneyimsiz olmak zor benim için