Arkadaşlar ben şu an 36 haftalığım geçen hafta gittiğimde doktor 2194 gr demişti bebeğe ama çok sağlıklı sadece küçük demişti bende korkuyorum bana detaylı ultrason verdi yine yarın ona giricem neden anlamadım korkma dedi ama yine de korkuyorum her şeyi yiyorum bal badem ceviz süt kaşar peyniri neler neler yemiyorum ama anlamadım