8528 Kızlar merhaba Haftamızı tamamlamak üzereyiz. Şuan çok kötüyüm. Bir haftadır gribal enfeksiyon var. Acile gittim sadece sıvı parol verdiler. Bütün kemiklerim ağrıyor. Ayrıyeten de göğüslerim mastit olmuşum gibi çok sert, şiş ve ağrılı. Böyle bişey yaşayan var mı? Ne yapmam gerekiyor perişanım yardım edin 🙏
rabiaduru1 8528 göğüslerin sert ve şiş olması normal bir durum. Ilık dus alırken göğüsleri hafif hafif ovala rahatlatır