Bebis7219 ben de spinal oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım şükür çok güzeldi. Bende de bir tek baş ağrısı oldu. Bol su ve kahve içmek gerekiyormuş. Bir de sanırım başı yüksekte tutup yatmak gerekiyormuş onları bilmiyordum. Kahve, su ve bitter çikolata ile geçmişti 😊