tbaglr Çok teşekkur ederim benim kötü anilarim var orada 8haftaliktim düşük yapiyordum kanamam vardi kanama nedeniyle oraya gittim ve bana eminmisiniz hamile olduğunuzdan kese gozukmuyor denildi dunyalae benim başima yikildi nasil yani ben kalp atişini bile duymuşum onda ultrasyon fotoraflari var neden boyle diyorsunuz dediğimde sizin e devlete girilmemiş denildiğinde kafama kaynar sular dokuldu o halimle e devletimi açdim gosterdim dedim bu halimle bile bir şeyler ispatlamaya çalişiyorum bir mudahale etsenize dediğimde size yatiş vere biliriz denildi kürtaja aliriz dedi yarin fln nasil yani dedim kanamayi durdurmayi teklif etmeniz gerekiyor baktiniz kurtaramiyorsunuz o zaman kurtaj neyse ben çiktim ordan kendi ozel dr gittim ve kese tamamen orda durduğunu gosterdi ozellikle de gormek istedim buyuktu yani 5,6haftalik değildi ki dr da gormemesi imkansiz dedi bunu ben de çok uzgundum zaten birde boyle bir şeyler başima gelince dedim bir daha lanet olsun gelmem diye ama bu yazdiğiniz beni o kadar etkiledi ki neden diye sorsaniz ozel hastaneler de bile izin vermiyorlar bebeği gormeye çoğusu sağ sutunu getir git diyor gunde 1,2dk anca goruyorlar bazen oda olmuyor yeğenimden biliyorum o yuzden bu şekilde surekli emzirmeleri çok içime sindi çok kararsiz kaldim normalde de devlet hastanesine bu konuda guvenirim çete muhabetti olmuyor çünkü ama o hastane benim için bir hüsrandi maalesef ne yapacağimi bilmiyorum 🥲uzun oldu hakkinizi helal edin .