Premsescik bende primadan molfixe geçtim. Sızdırma konusunda primanın üstüne yok bu konuda çok iyi ama maalesef içeriği kötü. Bence piyasada primaya en yakın bez molfix. Normali bizde sızdırma yaptı o yüzden premiumu denedik kesinlikle daha iyi. Ama yinede gece kesintisiz uykularda sabahları bazen taşmış oluyor