Sabah uyandım hiçbir şey yoktu sol yanıma uzun süre uzandım kalktığımda resmen taş kesilmiştim. O saatten sonra ayakta durunca aşırı ağrı oluyor tutukluluk yaşıyorum bebek orada hareket ediyor o tarafa geçti galiba. Nst ye girdim sancı yok doktora söyledim e nst iyi dedi gönderdi. Şu an yine aynı şekilde o tutukluluk başladı ayakta duramıyorum yaşayan var mı ya da fikri olan