DiplomaliEvHanimi Merabaaaa 🤰🏻😍🧿 adim Tugce 22yasindayim aksarayliyim esim kayseri uzman cavus esim bu nedenle erzincanda oturuyoz 5aydir. 8aylik evliyim 4+6 annesiyim daha yeni ogrendim. Haydi tanisalim beraber atlatalim 9ayı 😍🤰🏻👼🏻🥰
Mahbuss DiplomaliEvHanimi merhaba hemşerim 😁 bende Aksaraylıyim. Adım Büşra. Eşim polis 1.5 yıl evliyim. 8 aydır mardindeyiz şark görevi için 😊 memnun oldum
Smyragl sevgitekes benimde son adet tarihim 9 şubat yeni öğrendim biraz geç gidip herşeyi ögrenmek istiyorum
sevgitekes Smyragl benimde 22 ocakti ilki boş gebelik olduğu için hemen gittim 4+6 da kese bile yoktu üç gün sonra gördüm ama iki hafta bekledim net olsun diye yarın inş duyarım
Gnydnn Smyragl merhabalar benimde son adetim 10 şubat bugün kan verdim değerim 150 lerde çıktı kese henüz yok sizde varmı
DiplomaliEvHanimi Smyragl hayir daha kadin doguma gitmedim yarin gitcem ama gorunurmu bilmiyorum 🤷♀️
Smyragl DiplomaliEvHanimi Canım ben dün kan vermiştim deger 2738 çıktı şimdi doktordan çıktım kesesi oluşmuş vajinal ultrason ile gördük sen ne yaptın gittin mi
Smyragl Gnydnn olmaması çok normal çünkü kan degeri 1500 aştığı zaman görünür dedi doktor oda cihaz iyi olacak yada vajinal ultrason ile bakılacak
ES19 Gnydnn benim de son adet 11 Şubat Pazartesi verdiğim kan sonucu 43.44 çıktı bugün yine verdim artış nasıl diye hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza alırız inş 💜🙏