sunbloom123 ben herşeyi yiyorum kızartma olmadığı sürece , sade kefiri muzla karıştırıp içiyorum, ceviz peynir yumurta gibi aslında hemen hemen bilindik şeyler herksin söylediği şeyler yiyorum, her gebelik aynı değil gerçekten, sadece karnını doğurmak için abur bucur yeme , beslenmek için ye