Kızım 8 aylık ve 1 hafta önce reglim gecikti sanıp test yaptım ve silik ikinci çizgi gördüm 2 gün sonra tekrarladım çizgi daha da belirginleşti sata göre 5.3 um cumartesi ultrasonda görülür mü acaba yarın da kan vereceğim beynim sifirlanmis gibi hicbisey hatırlamıyorum ilk gebeligimde süreç nasıl ilerledi yardımcı olursanız sevinirim 🤍