seydayar ben hamilelik boyunca gittim doğumumu maşallah hocaya oldum 5 yıl önce tabi ama maşallah hoca çok iyi bir doktor tatlı dilli güler yüzlü ,renkli ultrason var eğer bebek yüzünü göstermesse öğleden sonra tekrar gel yine bakalım diyor uğraşıyor renkli ultrason vermek için ben sezerysn oldum rahat geçti çok ağrım olmadı dikiş yerim de hem küçüktü hemde kayboldu bike dşyebilirim ip gibiydi yani genel olarak çok iyi bir doktor pişman olmazsın