zekraa19 onlara gitmedim ama Nazan Karadeniz iyi burçin öğretmen Yılmaz’a da iyi diyorlar İsa yavuza gittim çok iyi genç bir doktor ama çok yeni doktor bence bana kesen ince uzun istediğimiz gibi değil dedi ertesi gün başka doktora gittim kese normaldi pınar çakıra gittim iyi bir doktor ama çok aceleci davrandı çok hızlı baktı