Hmyr_ygt bende kendi sancılarımla gittim hemde 3 dk da birdi. Ama açılmam yoktu yani 3 haftadır 1-1.5 cm açıklığım vardı hiç ilerlemedi 3 dk da bir sancıya rağmen. Öyle olunca gittiğimde muayinede suyun geldi hastaneye yatışm yapıldı ilaç suni bacak arasına top falan derken 36 saate açıldım doğurdum😄