Bende rahim filmini çektirdiğimin 2. Ayı hamilelik oluştu. Yani bu ay ama şu an çok yeni 4 haftalık. Uygulamaya göre adetime 6 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim, sonra 2 gün kala yine pozitifi görünce dayanamadm kan testi verdim 114 çıktı. Doktor haftaya keseyi görmek için çağırdı. Ama çok fazla şey okuyorum. Kimyasal yada dış olmasından korkuyorum. İnşallah sağlıklı bir süreç geçiririm