kiperin Hanımlar selam. Alt kasıkta regl ağrısı gibi ağrılarım var. 50 mg progestan kullanıyorum. Aynı zamanda tuvalete de çıkamıyorum o mu yapıyor ağrıları emin değilim. Şiddetli değil ama tüm gün ağrım var. 6+0dayım. Normal midir?
btldk kiperin bende de var o şu an 8.haftadayım ama ağrılardan yoruldum artık. Doktorum normal olduğunu söylüyor bekliyorum ben de
nuuurur kiperin benimde oluyor o tür ağrılar şu an 9.5 haftalığız 6 cı haftadan bu yana ara ara oluyor ilk başlarlada normal diyolar tutunma ağrısı bebek rahim duvarına tutundunca oluyormuş dinlenin ağır iş yapmayın allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah
hamidenn Ben 17. Haftadayım belirttiğin haftalarda aşırı derecede kasık ağrısı çekiyordum doktorum çok normal olduğunu bebeğin yerleşme sürecinden bahsetti. Tabi ki doktora sende danış