Bugün ilk muayeneye gittim 5+3 karından 11 mm bi kese göründü zaten doktor da şimdi sadeece küçük bi kese görmeyi bekliyorum dedi muayeneye başlamadan
Onun dediği gibi de oldu 15 gün sonra gel dedi bebek ve kalp atışı için..
Ama içime kurt düştü yolk sac var mı diye inceledim şu köşede bi çıkıntı var gibi sanki siz ne diyorsunuz?
