gamzeasyaaa Kızlar 37+5 haftalık hamileyim pazartesi günü doğum olacak sezeryan. Bende vajinal kaşıntı var enfeksiyon ile birlikte. Zalaın krem sürsem bir sıkıntı olur mu ? Aranızda kullanan var mı?
buse2507 gamzeasyaaa ben kullanmıştım canım gebeyken bir sorun olmadı ama yine de doktoruna sor bence