Kızlar 3 aylık hamileliğimde koku ve mide bulantısı vardı. 4 aylık oldum şükür geçti, yemek yapmaya ve yemeye başladım tekrar. Bu hafta 20 haftalık oldum, 5 aya geçtim derken mide bulantısı ve koku tekrar geldi. Geçenlerde makarnadaki salça kokusu beni tiksindirdi. Bi anlam veremedim. 2-3 gün önce fırındaki yemeğin kokusu pis gelmeye başladı ve soğan da koktu. Bu yemekleri yemek içimden gelmiyor. Yemek yemesem açlıktan midem bulanıyor, yesem rahatsız olduğum için midem bulanıyor. Ben ne yapacağım? Benim gibi tam rahat ettim geçti derken bu belirtileri tekrar gelen oldu mu😔😭