Asyarslan60 Kendizi buna odaklamayın. Bir çok şey psikolojiktir, emzirme de öyle. İyiyim, mutluyum, hazırım emzireceğim deyin ama inanarak. Emzirmenin büyük meme ve küçük meme ile ilgisi yok. Doğru beslenme, iyi psikoloji ve doğru yöntemle ilgisi var. Sezaryen olanlar emziremez derler, yalan gayette emzirdim. 37.haftalarda göğüslerinizi yumuşatmak için eczaneden bal mumu meme kalkanı alın ( memeline markası) hemşire tavsiye etti bana. Doğum sonrası bol su, bebekle bol ten teması, bebek uyuyunca siz de dinlenin, kuruyemiş, rezene, ısırgan otu, kimyon tohumu çayı ( bebekteki gazı engeller çok faydalı) için. Özellikle ısırgan otu çayı süt kanallarını uyarır açar. En önemlisi psikolojik olarak iyi olun, gerekirse destek alın bebek bakımında. Her şey iyi olacak kendinizi kötüye şartlamayın. Kötü sözlere kulağınızı tıkayın. Siz mutlu olursanız bebeğiniz de mutlu olur, sütünüz de çok olur. Size tavsiyem Instagram’da “anne sütü doktoru “var. Çok yararlı paylaşımlar yapıyor, bilinçlendiriyor. Doktor bir hanımefendi. Onun postlarını okuyabilirsiniz. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🙏🏻🌸😊