Sevgiiss Kızlar cinsiyetiyle yazarsanız sevinirim, oğlum hep ileri gitti 38. Haftada 3900 doğdu . Bu sanki bir tık ona göre geri gibi
Haletiruhiye 23+1 de 700 gramdı oğlum dün tekrar kontrol vardı 27 haftalıktı ama ölçüm sonuçlarını vermediği için bilmiyorum malesef
NEHIR15555 Benim 22 de 515 gramdı 26 da 1070 gram dedi ama ±200 gram yazılmıştı diye 800 hesapladım oynama vardı bu günde gittim 29+4 de 1490 gram
ezgi3452 Sevgiiss haftası ile uyumlu canım kilosu güzel merak etme hem de kız bebişler erkeklere göre biraz daha zayıf minyon olabiliyormuş 🫶
lux38 Sevgiiss seninki masallah güzel doğmuş kilosu cnm 32 haftalık gbi kaçtı da 3900 doğdu hatrliyr musun sende 🤣
Sevgiiss lux38 onu hiç hatırlamıyorum kuzum ya sadece doğduğu kilo aklımda 😄 ama doktorum hep önde diyordu şimdi kız bebek bekliyorum muhtemelen öyle iri olmayacak bu 😄