8 gün önce babamı kaybettim 15+6 günlük gebeyim , bugün doktor kontrolünde bebeğim asagidaymis ve erken doğum riskim varmış bol bol dinlenmemi söyledi ama aklım bebegimde yapacak bir şeyim kalmadı dinlenmekten başka ne yapabilirim bu durumu yaşayan varmı bebeğim yukarıya çıkar mı 😭😔🙏😶