Merhabalarr
36+2 haftalik hamileyim sağ göğsümde baslayan agrı sızı sislik ve sertlik nedeniyle genel cerrahiye gittim ve mastit olduğumu ogrendim. İlk hamileligim. Usg cekildi ve apse oldugu ortaya cikti. Göğsümden şırınga ile örnek aldi doktor ve antibiyotik basladı. Gecmezse cerrahi islem yapacagiz dedi. Bu durumu yasayan var mı?