8 haftalıkken leke gibi gelmişti progestan başlamıştım sonra bi daha olmamıştı ta ki dün geceye kadar şu an 13+4 haftalığız gece tualete girdiğim de peçete kırmızı kan içindeydi biraz yatıp bekledim sonra tekrar baktığımda kığkırmızıydı hemen hastaneyi arayıp gittim ebe iç çamaşırıma bakıp doktorumuzu aradı yatış verdi iğne ve serum taktılar sabaha kadar kontrol ettiler. Sabah doktorumuz ultrasonla kontrol ettiğinde kalp atışı vardı çok şükür. Bende plasenta aşağıda o kanama yapıyor , iğne ve duphaston verdi doktorum düşük riski dedi sadece Tualete kalk dedi kahverengi lekeye döndü kanama umarım bir daha olmaz. Bi sağa dönüyorum bi sola dönüyorum sadece tualete gidiyorum fitile sabah akşam devam. Allah’ın izniyle kucağıma alacağım günü bekliyorum herkesin kandili mübarek olsun dualarınız kabul olsun evlatlarınızı sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Var mı benim gibi bu durumu yaşayanlar