sevgiik Kızlar acil cevap verirmisiniz benim oğlum 15 aylık emziriyorum ve 2. Hamile kaldım emzirmem sorun olurmu bıraktırmam mı gerekiyor
ArelinAnnesi1 sevgiik yani bıraktır diyen de var devam et diyende var Eğer ek gıda yeme süreci güzelse zaten çokta küçük değil bebeğiniz