hfhfh 6+6 kese var bebek ve kalp atımı yok bugün kontrolden geldim geç döllenme olacağını da düşünmüyorum beta gayet iyiyidi 3 ocakta 1362
Busranur_mnts hfhfh ben 6+2de sadece kese gördüm beta da yüksekti baya 7 haftada bebeği alttan görmüştük sesi dinlemedi küçük diye 9 haftada gittim dinlemek için
Busranur_mnts hfhfh görürsün tabi canım bi büyüsün 🥰 ben ilk zamanlar belirti yaşamadım bulantı vs olmadı sadece hafif adet ağrısı gibi kasık ağrıları oluyodu o da normal bebek yerleşiyor