mathicoo gizem hanımla geçirdim bütün gebelik sürecimi ve doğumumu vajinal doğum gerçekleştirdim hiç olumsuz bişey yaşamadım doktoruma dair çok sakin ilgili bir doktor hatta trafik kazası geçirdim gebelik ürtikeri oldum detaylı ultrasonda beni çok korkuttular ona rağmen beni çok sakinleştirdi saolsun doğumum da çok güzeldi sakindi gereksiz çok muayene yaşamadım doğum masasında bile çok sakin sohbet ederek dinlenerek geçirdim 🌸 sormak istediğiniz başka bişey varda yardımcı olabilirm