ikizlerin_annesi__ Kozlar adet tarihim 15 Ocak bugün dü 2 gün önce beta değerim 45 cıktı Bugün yani 2 gün sonra tekrar verdim bugün 133 cıktı sizce iyi mi ? Kalp atışı kaçken duyuluyor 5.000 lerde mi
HariboAyicik ikizlerin_annesi__ Çok güzel artmış hayırlı olsun. Genelde 3. Bin sonrası bebek gözükür ama haftanın da önemi vardır. Haftadan sonra bebekle kalp atışı görülebilir.
asil15 ikizlerin_annesi__ daha çok haftaya alakalı bir durum ben ilk kalp atışını 8 haftanın sonunda duydum betada neredeyse 10 bine yakındi
buketdeniz19 ikizlerin_annesi__ gayet iyi artmış canım 1500-2000 de doktorlar genelde vajinal ile keseyi görüyor bazıları karındanda gözüküyor fakt çok küçük olduğundan göremeyebiliyorlar beta 5000 olunca karından bakınca net gözüküyor kese benim karından bakıyordu hep
merylii_ ikizlerin_annesi__ değerin gayet güzel artmış canım 1500 civarı vajinal usg de görüyor keseyi doktor ortalama 3-4 bin civarı da atış görür
ikizlerin_annesi__ HariboAyicik Allah razı olsun bugün kandil dua et din sağlıklı kolay bir gebelik olsun inşallah
merylii_ ikizlerin_annesi__ tam gün olarak söyleme şansım yok ama her 48 saatte bir ortalama 1.5-2 altına çıkıyor ona göre hesap yapabilirsin