ArelinAnnesi1 Hepiniz şöyle bi 2oo tane kadar squat çekin belki işe yarar 😅 bi yorumda öyle demişlerdi aklıma geldi
ArelinAnnesi1 Instagram da bi hamile demişti gece 2oo squat çektim sabahı doğurdum diye Darısı sizlere sonra sırası bekleyen bizlere olsun inşallah 🤲🏻😊
zuleyha_62 Pinaraydin_2969 erkek mi sizde ? Nasıl hissediyorsunuz kendinizi çok ağırım oluyor artık zorlanıyorum
Pinaraydin_2969 zuleyha_62 evet erkek. Ben yaklaşık bir haftadır aşırı ağrı çekiyorum ve çok zorlanıyorum. Yani hiçbir belirti de yok anlamadim gitti
zuleyha_62 Pinaraydin_2969 önceki doğumuma oğlum 38+0 gelmişti bu gecikince ister istemez stres oldum . Evet agirilastik artık bebek buyudukce zorlanıyoruz sağlıkla gelsinler insallah 🫶🏻
Pinaraydin_2969 zuleyha_62 amin inşallah ya. Benim ilk oğlum 40 haftalık doğmuştu 😅 bu da öyle olacak galiba
zuleyha_62 sanli26 yaaa Allah yardımcın olsunn 😅 korktum yaa o haftalara kalmak istemiyorum erkek mi sizin de