egeemomms Ayy bugün doktora gittim aslında görme umudum yoktu ama kese minicik oluşmuş🥹 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı 🌸
zynp92 egeemomms ay çok sevindim canım aynıyız diye hatırlıyorum 5+2 benimde inşallah bende görürüm 🥰
egeemomms Bütün kan değerlerime baktılar beta değerine de bakmışlardır demi çoğu çıkmış o çıkmamış bi
zynp92 egeemomms bence yok artık çünkü keseyi gördün bende en son 13 ocakta verdim bir daha vermem artık keseyi görürüm sende verme bence çok şükür gördün🥰