Esin9494 Merhaba arkadaşlar bebeğim 19+5 olması lazimken gelişimi 20+5 doktor öyle söyledi . Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi 1 hafta önden gitmesi ? Yada büyük olduğu için sezeryan tetikler mi ?
Kabarik Esin9494 benimkide bir hafta onde. Doktor sorun olmaz erken yumurtlama Olmustur dedi. Benim erken dogum riskim var acikcasi ben onde gittigi icin mutluyum. Guclu kuvvetli olsun diye
Masalmom Esin9494 canım benim 1 ay önde gidiyor bebek doktor şekerden şüphelenmişti iriliğinden dolayı ama hiçbir sorun çıkmadı testlerde şuan da doğumum da normal duruyor ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum zaten doktorlar illaki yönlendirir aksi bir durum olduğun da doktorun birşey demeden endiselenme 😊
Esin9494 Masalmom Aynen benim bebekte elleri ve bacakları uzun ve büyük olduğu için doktor şekerden şüpheleniyor Ama ben uzun boyluyum eşimde uzun belki de genetiktir dedi.