parlaa923_ Kızlar şimdi doğum sonrası annelere 5 bin yardım yapılıyor ya 2030 da bitiyor mu yoksa bu saatten sonra doğuran her kadın çocuğu 5 yaşına gelene kadar alicak mı
edabolukbasi3- parlaa923_ eğer üç çocuğunuz varsa, 3. çocuk 2025 yılı içinde doğduysa, 5 yaşına gelene kadar beş bin tl alacaksınız her ay.
cokkasmabeabi parlaa923_ bildiğim kadarıyla 2025 yılında doguranlar içindi 5 yıllık ödeme. Bu sene sadece çocuk parasını alacaksınız tek seferlik.
rumeysa_ttkrky16 Ne zaman biteceği belli değil neden bitsin ki bence bitmesin her yıl artarak devam etsin 5 bjn 3 cocik için az 😂
parlaa923_ rumeysa_ttkrky16 kız bitmesin tabi😅 benim 3 çocuğum var maalesef ben faydalanamıyorum diğer herkes faydalansın inşallah ama sanki 5 yıl devam ediyor diye duydum yanlışta olabilir bilmiyorum
parlaa923_ vanilya_kokusu_ Dimi keşke olsaydı ama hiç yoktan iyidir en azından Benim 3 çocuk var yararlanamıyorum işe bak😅😅
parlaa923_ edabolukbasi3- Maalesef en küçüğüm 4.buçuk yaşında 😅😅 Valla 5 bin içinde çocuk doğuracak değilim 😂😂😂
Zeynepefem cokkasmabeabi ay hayir öyle şey mi olur 😄 2025 ten itibaren cocuk yapan herkes için geçerli
cokkasmabeabi Zeynepefem Aaaaa öyle miymis ben o yıla özel sanıyorum. 4 çocuk da çok bee keşke 3.yu biraz bekletseymisim 😃