Dün aksam baslayan mide agrım hala da gecmiş değil. Sırtımda basladı mideme dogru geldi. Gaz sıkısması mı mide spazmı mı bilemiyırum nedir. Saga sola dönerken mideme agrılar giriyor. Sabah 7 de acile gittim tahlil yaptılar bişe cıkmadı, sade serum verdiler izotonik su. O da hiçbi işe yaramadı yani. Ama nedir ne değildie bişe demeidler. Gaviscon ve lansor yazıldı. Sabah içtim biraz iyi geldi ama gecmedi daha. Varmı basına gelen.