shd2025 evet 2 hafta geriden geliyordu ama şu da var iyi bir doktora denk gelmek lazım benim 4 tane dokror bebeği erken almak istediler 32 haftaya girdim devlet hastanesi doktoruydu dedi seni eve yolasam bebek ölecek karnında dogumhaneye cik ordaki doktor dedi bebeehe hiç bir şey olmaz bundan sonra ben seni takip edecem dedi her hafta gittim Allah ondan razı olsun 42 ye kadar getirdi sezeyan oldum bebek tersti. Diye şimdi ikinciye hamileyim pazartesi 30 haftalık olacam gene o doktora gidiyorum bebek minyon sadce oda benimde esiminde tarafından vardı bu arada benim geç döllenme de olmuş olabilir dedi doktor