Kızlar merhaba 2 ocakta kurtaj oldum bugun kontrolum vardı hersey yolunda dedı benım ıkı gun once korunmasız ilişkim oldu eşimede cok kızdım nasıl benı dınlemezsın dıye olan oldu ben genede ihtimal vermedigim ıcın ovulasyon testı yaptım testım pozıtıf cıktı dun daha koyuydu bugün de koyu ama hafıf silik doktora bu benım oncekı hamılelıgımden kalma pozıtıflıkmı dedım sanmıyorum dedı baktı bırseyde demedı içimi rahatlatacak sadece hamılelık oluşursa korkma dedı suan ıcın ne istiyorusun dedı beklemek ıstıyorum deıdm uc ay sonrasına randevumda var hamılelık olusmazsa dogru karar dedı ben kan pıhtılaşmam varmıdır bakın dedım bız burda bakamıyoruz dedı patolojı somuclarıda henüz gelmemıs baska yere yonlendırdı carsamba gunu gıdıp kan verecegım iki kürtajım arasında ıkı yıl var malesef gelısmedı istegim dışı korunmasız ılıskı oldu o yuzden densızın bırı gelıp akıl vermesın bana kırtaj sonrası ikıncı haftasında yumurtlama gorup hamıle kalan oldumu sadece bunu öğrenmek istiyorum beta sızde ne kadar sonra sıfırlandı kanda almadı doktor