zeyonline01 bizde şaşırdık aslında belki sgk ile ilgili bişeydir diye düşündüm çünkü hamileliğimin 8. Haftasında hastaneye gittiğimde sormuştum detaylı ultrasonu ücretle ilgili sgkda sorun yaşıyoruz 2 hafta sonra tekrar gelin demişlerdi bende gitmeyip aramıştım ücreti öyle söylediler ama detaylı ultrason zamanı gelip ödeme yapmaya gidince yarısını verdik 😅 hatta içime şüphe düşmüştü doktor ikinciye sırf para almak için mi çağırdı acaba diye ama şüphemde olsa gittim ikinciyi ödedim tekrar ultasonla bakıldı yani mecburen 😬