Hamileliğimi öğrendiğimden bu zamana kadar Nagihan Kaya’ya gidiyorum. Ancak dün detaylı ultrasonda, hocamızda doğum yapmış olan bir hanımefendiyle konuştum; normal doğum yaptırmadığını, sezaryenle doğum yaptırdığını söyledi. Açıkçası biraz kafam karıştı. Nagihan Hoca normal doğum yaptırmıyor mu? Bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi?