almila1723 Kızlar Gebelikte antibiyotik kullanan oldu mu? Diş ağrım var dr Augmentin kullanabilirsin dedi fakat dayanabildiğim yere kdr kullanmayı düşünmüyorum. Kullanan oldu mu?tedirginim
kurkmantosuzmadonna almila1723 kullananlar var burda görmüştüm. Ama yine de üste çıksın kullananlar yorum yapsın.
mervetulu12 almila1723 kullandım canım idrar yolu enfeksiyonum vardı gebeliğimde çok yeni zaten Aksef kullandım onun için
Es07 Diş için değil enfeksiyon için başka bir marka antibiyotik kullandım Doktor kontrolüyle sürekli ilaç kullanıyorum bende Kaygı verici geliyor başta Ama doktor enfeksiyon daha tehlikeli dedi
Melismelo Eğer kendi başına gecmeyecek bir enfeksiyon ise kullanmanız gerekir cünki enfeksşyon daha tehlikeli bebeğe emin olun Suyunuz gelince bile zaten belirli bir süre sonra antibiotik veriyorlar enfeksiyon riskine karşı
psaahh almila1723 kullandım ben KBB doktoru vermişti 3 ayrı kadın doğum doktoruna 2 de dışarıdan doktora sormuştum hepsi içebilirsin hatta kesin bitir dediler.🌸Şifa olsun size de.
tugbaustuntas almila1723 klamoks 1000 mg kullandım canım yarım yarım olacak şekilde kullandım şükür bi sorun olmadı doktoruma sordum içebilirsin sorun yok demişti