sedasmrts ablamda olmuştu böbrek büyümesi. Çok ağrı çekmişti doktoru dayanabildiğin kadar dayan doğumdan sonra düzelir, fazla zorlarsa bi işlem yaparız demişti. Öyle dayandı atlattı doğumunu. İltihap konusunu bilmiyorum bol su için hiç ihmal etmeyin kendinizi zorlamayın dinlenin inşallah Allahın izniyle sorunsuz atlatırsınız